ہڈسن اوودی نے وائلین کے تھنڈر کو چالیس کے طور پر چیلسی ڈینمو کی کیوی مشغول کٹیا

ہڈسن اوودی نے وائلین کے تھنڈر کو چالیس کے طور پر چیلسی ڈینمو کی کیوی مشغول کٹیا

ایسی مدت تھی جب کامیابی کے اس بادل نے نوجوانوں کے لئے ان لوگوں کو پہچاننے کے لئے ایک یاد دہانی کی حیثیت سے خدمت کی کہ چیلسی کے بڑے عہدے دار ابھی تک خرچ شدہ افواج سے دور ہیں. پیڈرو اور ویلیان، 30- کچھ ونگر، جن کے معاہدے اگلے سال کے اختتام تک ختم ہو چکے ہیں، ڈیمو کیوئ نے اس طرح کی رفتار اور مہارت کے ساتھ خارج کر دیا تھا کہ یہ کام مکمل طور پر مکمل ہو گیا تھا جب ماریزیو سرری نے گیلری، نگارخانہ کو کھیلنے کے لئے، اس موقع کے ڈریگن.

ابھی تک روبوٹ لوفٹس-چیک اور کالم ہڈسن اودو کے بارے میں بہت زیادہ ہے، ان حصوں کی موجودہ جوانیوں کو بھی ان کے پاس منتقل کرنے کا موقع دینے کی اجازت دینے کی اجازت ہے. وقت گزرنے کے ساتھ اور فائدہ ابھی تک کسی طرح سے دو پر مسلط، متبادل متبادل. پچھلے دور میں مالمو کے خلاف ایک سکور ہڈسن اودو، نے ڈینسس بوکو کے باہر شام کے تیسرے ہدف سے پہلے اپنی ٹیم کے فکیک کو جمع کیا. نوجوان اس کے پاؤں کو جفٹسسک کی طرف سے جشن میں اٹھایا گیا تھا، میتھیو ہارڈنگ میں وہ اپنے نام کو ایک بار پھر کھڑے ہوئے، چیلسی نے سہ ماہی کے فائنل میں ایک پاؤں لگاتے ہوئے کھڑے ہوئے.

نوو موننیل کا اپنا مقصد ریاینس 10 ہتھیاروں سے ہتھیاروں پر آسان جیتنے میں رینس کی مدد کرتا ہے
یہ ایک واقف منظر بن رہا ہے. ہوڈسن اودو نے اس رنز سے فائدہ اٹھایا ہے جس میں پیڈرو اور وائلین نے ایک ناقص اور تباہ کن ڈینموامو کی طرف اشارہ کیا تھا، لیکن اس نے ان دنوں ہر باہر جانے سے زیادہ شراکت داری کا دعوی کیا. اس 18 سالہ عمر کے سات ساتویں میچوں میں اپنے ساتھیوں میں سٹیفورڈ برج کے تمام مقابلوں میں براہ راست حصہ لیا گیا ہے، اور نہ ہی وہ اور نہ ہی نہ ہی لوٹوس- اگلے ہفتے نامزد کیا جائے گا، اس ٹیم میں صرف آئوسو ظہور کی طرف سے مطمئن ہو جائے گا. امید ہے کہ واپسی میں کیوی میں کم از کم دونوں کا آغاز ہوتا ہے.

حریبی دنوں کے دوران سریری نے حدنسن اودو کے ساتھ صبر کی تبلیغ کی ہے، بئرین میونخ نے اب بھی ایک کھلاڑی کا اعلان کیا ہے کہ ناکامی کی منتقلی کی درخواست میں کمرے میں ہاتھی رہتا ہے اور ابھی تک پریمیئر لیگ شروع کرنے کی ضرورت ہے. سری نے کھیل کے بعد کہا کہ “میں [ان کی کیفیت میں] قائل ہوں. “اس نے مجھے قائل کرنے کے لئے کچھ نہیں ہے، کیونکہ وہ ایک بہت اچھا کھلاڑی ہے. لیکن وہ اب بھی بہتر بنانے کی ضرورت ہے کیونکہ وہ ہر دوسرے کھلاڑی کی طرح 22 یا 23 تک تک اس کے کھیل کے سب سے اوپر نہیں پہنچیں گے. لہذا اب مجھے لگتا ہے کہ وہ میڈیا کے دباؤ کے بغیر، مداحوں کے دباؤ کے بغیر، میڈیا کے دباؤ کے بغیر بہتر بنانے کی ضرورت ہے.
یہ دباؤ حاصل کرنے کے لئے 18 بجے یہ بہت خطرناک ہے. آپ کو اس سال میں ذہنی طور پر اور جسمانی طور پر بہتر بنانے کی ضرورت ہے. تو یہ خطرناک ہے [اس پر بہت زیادہ دباؤ ڈالنا]. اس وجہ سے میں اس کے بارے میں بات نہیں کرنا چاہتا. لیکن وہ ہر میچ کے لئے میرے دماغ میں ہے. ”
مقامی لوگوں نے اس کا نام زیادہ سے زیادہ نصف کے ذریعہ اپنا نام چکا رہا تھا، پیڈرو اور ویلیان پہاڑ پر شاندار چمک رہا تھا جبکہ تعارف کے لئے بھی دعا کی. جیسے ہی ویملی، جب وہ اور لوفٹس-چیک کو کاراباؤ کپ فائنل میں متعارف کرایا گیا تو، گھریلو قابلیت کو اجتماعی موڈ بڑھنے کی صلاحیت ہے.

ان کی مشکلات، بے شک، بڑی عمر کے سربراہان کو اب بھی پہلی ٹیم میں گزرنے سے روکنا ہوگا. یہ وائین تھا جس نے یہاں ڈیموام کو تباہ کر دیا تھا، اس وقت تین بجے پہلے چیمپئنز لیگ میں ان مخالفین کے خلاف ایک اسی طرح کی ایک گولی کا سامنا کرنے کے لئے گھنٹے کے نشان کے بعد، ایک ڈھیلا دیوار پر ایک شاندار دیوار پر ایک شاندار مفت کک کو پھینک دیا. ڈینموامو کی سفر کی حمایت نے ان کی ہر رابطے، اپنی سابقہ ​​ایسوسی ایشن کی شجارت ڈونیٹک کے ساتھ میراث کیا تھا. “اور میں نے ہمیشہ ان کے خلاف کھیلنا پسند کیا ہے،” انہوں نے ایک مسکراہٹ کے ذریعے کہا.

چیلسی وی ڈیموامو کیوئ: یوروپا لیگ آخری 16، پہلی ٹانگ – زندہ!
پھر پیڈرو تھا. اس کے ڈارٹ نیچے پھینکنے کے موقع پر اس موقع کو سجایا گیا تھا، ڈیوڈ لوز یا اولیئر گرڈ سے ہوشیار فکیک سے دوسرے بھوک کراس فیلڈ فیلڈ کو جمع کرنے کے لئے. اسپانیارڈ میں کمال پرستی بچانے کی کوشش کرے گا Boyko نے وقفے سے قبل اسے ناکام کرنے کے لئے مبارکباد دی، ڈیوڈ Zappacosta کے کراس سے خاص طور پر فضلہ سے ان کی ترقی، لیکن اس نے پہلے ہی ان کو ان کے بعد سے انعام دیا تھا. راس بارکلی نے باکس میں اندر جانے کے لئے سہ ماہی کے نشان کے بعد صرف بائیں نیچے اسے پھینک دیا. پیڈرو نے اپنے رنوں کو قریبی رینج میں لے کر آرٹ شنوانف کے ٹانگوں کے ذریعے بھرے ہوئے، گرڈ کھلایا اور فرانسیسی کے پچھلے ہی ہیل کی واپسی میں حصہ لیا.

ٹیماسز کیجیرائی، دائیں باری، پورے بدلے کی طرف سے مکمل طور پر نظر انداز کر دیا گیا تھا، صرف مسافر کھیل کے ساتھ پکڑ رہا تھا. اس کی رات بہت مشکل ہو گی. درحقیقت، صرف بوکوکو کی چپلتا اور چیلسی کی فلاح و بہبود کے باعث سیاحوں کو اس طرح سے پھینک دیا جائے گا جیسے وہ اپنی خود کی دھمکی کے بعد پیش گوئی کرتے تھے اور کسی بھی اسپرپر کے ساتھ نکلے. اگلے جمعرات کے روز اولمپک اسٹیڈیم میں الیگزینڈر خیٹسیویوچ کی جانب سے زیادہ مشکلات پیدا ہو جائیں گے، لیکن ناقابل اعتماد کی واپسی کے ایک ہفتے کے بعد، انہوں نے کسی ٹیم کو ان کے اپنے ہی پہلوؤں کا امکان نہیں دیکھا. چیلسی آخری آٹھ جاسوس کرسکتے ہیں.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *