وائٹ، برنٹ گوواہتی میں انگلینڈ کی سیریز میں مدد کر رہے ہیں

وائٹ، برنٹ گوواہتی میں انگلینڈ کی سیریز میں مدد کر رہے ہیں

کیتھرین برنٹ نے گیند کے ساتھ چمک لیا، جبکہ ڈینیل وٹ نے چیس کے دوران کمال کو عارضی طور پر کردار ادا کیا کیونکہ انگلینڈ نے گوہاٹی ٹی 20 آئی کو مکمل طور پر فیشن میں جیت لیا اور ایک کھیل ابھی بھی کھیل کے ساتھ 2-0 سے لیا.

پہلے میچ میں بیٹنگ کے ساتھ ضائع ہونے کے بعد، بھارت نے دوسری ٹی 20 آئی میں چلا گیا. لیکن، یہ ایک ہی کہانی بن گئی ہے جو 20 سے تجاوز کرنے والے بھارت کے کسی بھی بالرز اور ہوم ٹیم ٹیم کے پاس 111/8 تک محدود نہیں ہے.

بھارت نے اصل میں ایک خوبصورت ٹھوس آغاز کا لطف اٹھایا، جس میں 14/0 میں 14 گیندوں کا دورہ ہوا تھا. کپتان Smrithi Mandhana انگلینڈ ان کی پہلی پیش رفت کو دینے کے لئے وکٹ کیپر کے لئے برنٹ کا اعلان کیا. بھارت اس کے بعد کبھی بھی بحال نہیں کرسکتا. ان کے اگلے بہترین موقف میتالی راج اور دیپتی شرما کے درمیان، چوتھے وکٹ کے 35 رنز کے درمیان تھا، لیکن اس نے 43 گیندوں کو لے لیا، بھارت کے پتے سے ہوا ہوا دھکا.

دیپٹی جلد ہی ایک رن آؤٹ کے ساتھ ملوث تھے، جبکہ میتھلی نے ایک بڑا شاٹ بننے کے بعد بھارت کو 82/5 تک اڑا دیا. ایک ذیلی 100 کل لمبائی، لیکن بھارتی فملمی، 18 گیندوں میں 18 کے ساتھ، بھارت کے مجموعی طور پر کچھ احترام کرنے میں کامیاب رہے.

اگرچہ اس سلسلے میں انگلینڈ کے ردعمل کے دوران کبھی کبھی ہندوستان حاصل نہیں کیا جا رہا تھا. ڈینیل وٹ نے ایک وکٹ پر سخت تنقید کی اور فائنل میں فائنل میں مجموعی طور پر 64 رنز کی مدد سے 64 رنز بنائے.

اس نے دیکھا کہ اس کی ٹیم نے بدترین نقصان کا سامنا کرنا پڑا، اس میں صرف چار رنز کی مجموعی پانچ ٹیموں میں چار دوسرے بلے بازوں کے ساتھ. اس کا مطلب یہ ہے کہ انگلینڈ نے 11 اوورز میں 56/4 کی ناقابل شکست حیثیت پر سلائڈ کیا، اور کھیل کو کسی بھی کمال پر چھوڑ دیا. تاہم، وائٹ نے انگلینڈ کے گھر لینے کے لئے وہاں سے اپنی حاکمیت پر زور دیا، اور لینن ونین فیلڈ نے جارحانہ ون ڈے کے ساتھ چھلانگ لگا کر 2 وکٹیں حاصل کیں. چنانچہ، انہوں نے گوتھ شرما کو پہلے گیند سے پہلے گیند پر چار وکٹیں حاصل کیں.

مختصر سکورز: بھارت 111/8 (میتالی راج 20، کیتھرین برنٹ 3-17) انگلینڈ 114/5 (ڈینیل وائٹ 64 *، لوری ون ونفف 2، اکٹا بسٹ 2-23) کو 5 وکٹ سے محروم ہوگئے.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *