بولٹ بیسن ریزرو میں ایک بیلٹر کی پیشکش کرتا ہے

بولٹ بیسن ریزرو میں ایک بیلٹر کی پیشکش کرتا ہے

نیوزی لینڈ کے سوئنگ بولر، ٹریننٹ بولٹ کی امید ہے کہ بنگلہ دیش کے خلاف دوسری ٹیسٹ کے لئے 22 گزوں کی بازی دوستانہ ہو، جو 8 مارچ (جمعہ) کی ویلنگٹن میں شروع ہو گی.

میزبان ہیملیٹن کی کرکٹ اننگز کی فتح سے آ رہے ہیں اور ان کے بیسن ریزرو میں بیٹ کے ساتھ بہت اچھا ریکارڈ ہے، جس نے گزشتہ سات ٹیسٹوں میں سے پانچوں میں پانچ سے زائد رنز بنائے ہیں.

تاہم، بیسن ریزرو میں تشویش کا خدشہ واقعی سچا ہے کہ بالآخر بولنگ کے لئے زندگی بہت مشکل ہے. اننگز میں 20/3 سے سری لنکا کے مقام پر تازہ ترین ٹیسٹ میں، انگلینڈ نے فرینڈو میتھیوز اور کوسم مینڈس کے سینکڑوں افراد کو شکست دینے کے بغیر، بغیر کسی وکٹ سے محروم کئے بغیر پورے چارٹ دن کو شکست دی.

“میں اسی طرح کے حالات کی امید کر رہا ہوں (سری لنکا ٹیسٹ کے لئے). امید ہے کہ ہم ایک دن چار تجربہ نہیں کرتے ہیں جہاں یہ چانسلر اور وکٹورین تھا. اگر ایسا ہے تو، ہمیں وکٹ لینے کا راستہ تلاش کرنا ہوگا اور ہمیں محسوس ہوتا ہے کہ ہمیں صلاحیت ہے گروپ میں ایسا کرنے کے لئے، “بولٹ نے کہا.

“آپ کو صرف [مثبت مثبت ذہنیت] ہے. ہم یہاں کافی کرکٹ کھیلے ہیں کہ کس طرح وکٹ کی طرح ہے. وہاں ایک وجہ سے یہاں بہت زیادہ ریکارڈنگ ریکارڈ ہے، یہ ایک بہت مضبوط وکٹ ہے اور یہ صرف بہتر ہو جائے گا. مجھے یقین ہے کہ وہ سیمرز کو لطف اندوز کرنے کے لئے سبز کا ایک چھوٹا چھوٹ چھوڑ دیں گے، لیکن ہم صرف اس بات پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے کہ ہم اچھی طرح سے بولنگنگ یونٹ کے طور پر کرتے ہیں. ”

نیوزی لینڈ نے نیل واگنر میں ایک قابل یودقا پایا ہے کہ وہ مختصر گیند کے نظریہ کو ملازمت کے لۓ چیلنج سے باہر نکلیں اور ایک بایوٹ بولٹ کا خیال ہے کہ ان کی طرف بنگلہ دیش کو ختم کرنے کے لئے ہتھیار ہے.

“ایک چیز بنگلہ دیش نیل وانگنر کی قیادت میں بہت زیادہ کم بولنگ کی توقع کر سکتا ہے. مجھے یقین ہے کہ وہ اس کی توقع کریں گے. میری رائے میں یہ ایک تاکتیک ہے جو وکٹ میں کچھ بھی نہیں ہے، کوئی سوئنگ نہیں ہے، اور آپ بہت سے دوسرے اختیارات کے ساتھ نہیں چھوڑ رہے ہیں. ہمارے پاس واگ ہیں جو اس منصوبے پر عملدرآمد کرنے میں ایک ماہر ہیں لیکن یہ ہمارے لئے بہت اچھا اثر انداز ہے، توقع ہے کہ یہ زیادہ ہی ہو جائے گا. ”

بنگلہ دیش 234 تک پہنچنے سے قبل سڈڈن پارک میں دن 1 پر اچھی آغاز سے دور تھے. دوسری اننگز میں، نیوزی لینڈ نے نیو گیند کے ساتھ ایک وکٹ حاصل کرنے میں بھی ناکام رہے اور زائرین 429 پر نصب کیے گئے تھے. کھونے کا سبب بولٹ نے کہا کہ اس کی جانب سے نئے برانڈ کوکابرا گیند کے ساتھ ان کی نمائش میں بہتری لانے کی خواہش ہے.

انہوں نے کہا کہ “ہم کچھ ہی علاقوں میں کام کرنے کی ضرورت ہے جو ہم ہیملٹن میں کیسے بدل گئے ہیں. ہم بہت بہتر طور پر شروع کرنا چاہتے ہیں، ان کے اوپر آرڈر پر مزید دباؤ ڈالنا چاہتے ہیں اور جلد ہی بہت زیادہ وکٹیں لیں گے.”

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *