بالبرنی خاص طور پر آئرلینڈ کی سطح سیریز میں مدد کرتا ہے

بالبرنی خاص طور پر آئرلینڈ کی سطح سیریز میں مدد کرتا ہے

اینڈریو بالبرنی (145 گیندوں سے 145 رنز بنا کر) کیریئر کی عمدہ پرفارمنس نے آئرلینڈ کو نشانہ بنایا اور افغانستان کے خلاف پانچ میچوں کی سیریز میں تیسرے ون ڈے میں منگل کو (3 مارچ) کو راجیوی گاندھی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں سطح پر ڈرا دیا. .

اننگز میں 257 رنز کا سامنا کرنا پڑا، آئرلینڈ نے 16 اوورز میں 73/4 آؤٹ کی اور آؤٹ ہوئے، لیکن تین اننگز اینڈریو بالبرنی اور آل راؤنڈ جارج ڈاکریل کے درمیان 143 رنز کی شراکت داری نے مکمل طور پر مہمانوں کے حق میں رفتار کو سراہا. جوڑی نے تخلیق پر عظیم مرکب کی نمائش کی اور ان تمام ٹیموں کو ان کی ٹیم کے لئے بہت زیادہ ضروری، سیریز کے بحالی کے موقف کو انجینئر کرنے کے لئے پھینک دیا. ڈاکریل نے عمدہ دوسرا میچ کھیلا، جبکہ بالربنی نے کبھی کبھار حدود کے ساتھ سکور کارڈ کو نشانہ بنایا.

افغانستان دولت زفران سے اہم افتتاحی جادو کے بعد کسی بھی دباؤ کا اطلاق نہیں کر سکے جس نے پال سٹرلنگ اور سمی سنگھ کو تین ڈیلیوریوں کی جگہ میں ہٹا دیا. چیس کے اختتام کی وجہ سے، آیرلین نے چند امکانات پیش کیے لیکن میزبان دباؤ میں گر پڑے اور کھیل کو کچھ معمولی بولنگ اور فیلڈنگنگ سے دور کرنے دیں. اس نے کہا، بالربنی نے اننگز میں پوری ٹیم کو ناقابل شکست ٹھہرایا اور ان کی مدد کے لئے واقعی بھوکا لگ رہا تھا.

اس سے قبل، انتہائی درجہ بندی نجیب اللہ زادران کی ایک خصوصی اننگز نے افغانستان میں بورڈ آف لڑائی کے مجموعی مراحل کے لئے – ایک مرحلے میں 74/5 کی خراب خطرناک صورتحال سے بازیابی کی. بیٹنگ کرنے کے لۓ، افغانستان نے اپنے سب سے زیادہ تین بلے بازوں میں سے دو – محمد شہزاد اور رحمت شاه – ٹم مورتگ اور اینڈی مکبیرین کے کچھ درست بولنگ پر، دونوں افتتاحی باؤلرز نے اکثر اسٹائلز پر حملہ کیا اور ہر ایک کو ایل بی ایل برطرف کے ساتھ انعام دیا.

انفرادی طور پر اننگز کا آغاز حضرت اللہ ضیا نے شروع سے اچھا نکالا اور اسی طرح انہوں نے سکیر اصغر افغان کے ساتھ کچھ رفتار کو دوبارہ تعمیر کرنے کی کوشش کی. 53/3 سے، پانچ اوور کے دوران افغانستان جلد ہی 74/5 کم ہوگئی.

اننگز نے 20/3 کے اسکور پر 77/5 کے سکور کے ساتھ ہر طرح کے مصیبت میں دیکھا، لیکن اصغر افغان اور نجیب اللہ زاہدان کے درمیان 117 رنز کی انجمن نے افغانستان کی اننگز کی بحالی کی اور بورڈ پر مسابقتی کل کے لئے پلیٹ فارم قائم کیا.

مختصر سکور: افغانستان میں 256 رنز بناکر (50 اصغر افغان 75، نجیب اللہ زادران 104 *؛ بوڈ ڈننر 2-56) آئرلینڈ بلبرنی 145، جارج ڈاکری 54، دولت زفران 2-52 ) 4 وکٹ سے

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *