آئی پی ایل کے دوسرے نصف حصے میں بھونشویر کمار نے آرام سے اشارہ کیا

آئی پی ایل کے دوسرے نصف حصے میں بھونشویر کمار نے آرام سے اشارہ کیا

آئندہ آڈی ڈے ورلڈ کپ پر نظر آتے ہوئے، بھارت کے پریس بھنشورشور کمار نے بھارتی کھلاڑیوں کے لئے کام کی بوجھ مینجمنٹ کی امکانات کو اشارہ کیا ہے جو اگلے آئندہ پریمیم پریمیئر لیگ کے دوسرے نصف حصے میں 23 مارچ سے شروع ہو چکا ہے.

ٹی 20 ٹورنامنٹ کے اختتام کی تاریخ ابھی تک عام انتخابات کے ذریعہ اعلان نہیں کیا جاسکتا ہے، جبکہ انگلینڈ میں کثیر ٹیم کا دورہ 30 مئی سے جاری ہوگا. نیوزی لینڈ کے خلاف ورلڈ کپ کا پہلا پہلا وار – 25 مئی کو جو بھارتی کھلاڑیوں کو آئی پی ایل کے اختتام کے اختتام کے بعد بہت کم ٹرانسمیشن کا وقت چھوڑنے کا امکان ہے.

صرف ایک سوسائٹی پہلے، ویرات کوہلی نے ان کے اننگز کے لئے آئی پی ایل میں جانے کے خدشات کا اظہار کیا، اور ان سے امید کی کہ ان کے کام کے بوجھ کے بارے میں ہوشیار رہیں.

“آپ پیسے کی رقم، IPL کے دوران سفر کی رقم اور مختلف حالات میں کھیلوں کی تعداد کے ساتھ، مختلف درجہ حرارت میں، یہ ایماندار ہونے کے لئے مشکل ہو جائے گا.

“لیکن ایک کرکٹر کے طور پر، آپ کو یہ پتہ چلانا ہے کہ آپ کتنا مشورہ دیتے ہیں کہ آپ واقعی بال کو مار رہے ہیں. اگر آپ گیند کو اچھی طرح سے مار رہے ہو تو، ایک عملی سیشن میں جانے کی ضرورت نہیں ہے اور آپ کو تین گھنٹوں تک اپنے آپ کو ٹھیرنا ہے جبکہ آپ اس خاص استعمال کا استعمال کرسکتے ہیں. کوہلی نے کہا تھا کہ آرام کا مرحلہ دوبارہ اور بحال ہو جائے گا.

ورلڈ کپ کے لئے جانے کے لئے تین ماہ سے بھی کم وقت کے ساتھ، بھیوشویر نے اپنے کپتان کے خیالات کا اظہار کیا ہے، اور آئی پی ایل کے پہلے نصف کے بعد اسٹاک لینے کے امکانات میں اشارہ کیا جا سکتا ہے کہ اس کی مناسب رقم کا تعین کیا جاسکتا ہے.
یہ [کام کا بوجھ مینجمنٹ] ایسی چیز ہے جو ہمارے تمام دماغ میں ہے. ہمیں ہر چیز کا انتظام کرنا ہوگا. ہم یہ فیصلہ نہیں کرسکتے کہ ہم کس طرح چلتے ہیں یا کام کا بوجھ مینجمنٹ کس طرح جا رہے ہیں. آئی پی ایل کے پہلے نصف ہونے کے بعد یہ کھیلے گا. [چھ] بعد میں چھ سات میچز، ہم جان سکتے ہیں کہ ہم آئی پی ایل کا دوسرا حصہ کیسے حاصل کر سکتے ہیں اور ورلڈ کپ کے لئے فٹ ہونے کے لئے ہمیں کیا ضرورت ہے. ہاں، یہ (ورلڈ کپ) ہمارے دماغ میں ہے لیکن ہم آئی پی ایل کے دوسرے نصف حصے میں (صحت سے باہر) دیکھ لیں گے. ”

بھونشور، جو سنتریر حیدرآباد کی ٹیم کی شیٹ پر نام کے پہلے درجے میں سے ایک ہیں، نے یہ بھی کہا کہ کوئی کنکریٹ پلان نہیں تھا، لیکن صرف ایک خیال یہ ہے کہ ‘اہم’ ٹورنامنٹ کے لئے فٹ رہنے کا بہترین طریقہ آئی پی ایل بھیوہنشور کا خیال ہے کہ فرنچائزز کو اس طرح کی خصوصی درخواستوں کے لۓ ان کے راستے میں لے جانے کے لئے کمرے کو سمجھا جائے گا اور بیسیسیآئ کو سمجھا جا سکتا ہے کہ ان کے ساتھ بھی ان سے رابطہ ہوسکتا ہے.

“کچھ چیزوں کے لئے کوئی یقین نہیں ہے. جی ہاں، دماغ میں کچھ ہے، اگر میں محسوس کرتا ہوں کہ میں تھکا ہوا ہوں، تو ہم آرام کر سکتے ہیں. یقینا، یہ فرنچائز ہے. مجھے یقین ہے کہ وہ تعاون کریں گے. ہر کھلاڑی کے ساتھ کیونکہ ورلڈ کپ ہمارے لئے ایک بہت اہم بات ہے اور بیسیسیآئ بھی ان سے بات کر سکتا ہے. یہ کچھ ہے جو دماغ میں ہے، ہم یقین نہیں کر رہے ہیں کہ ہم باقی رہیں گے اور ہم نہیں چلیں گے، لیکن ہم کھیل کے پہلے دور کے بعد دیکھیں گے، “بھیوشور نے کہا.

دوسری دہائی میں بھارتی کھلاڑیوں کی غیر دستیابی کے امکانات کے باوجود، آئی پی ایل اس ٹورنامنٹ کے ایک حصے کے لئے آسٹریلوی کرکٹرز کی خدمات کو بھی چھوٹ دے گا، کرکٹ آسٹریلیا ان کے کھلاڑیوں کے لئے ناقابل یقین حد تک کرکٹ کا احتیاط سے محتاط رہتا ہے. ورلڈ کپ اور دور ایشز سیریز کے.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *